The Wolfman
Though absent from his ancestral home of Blackmoor for many years, aristocrat Lawrence Talbot returns to find his missing brother at the request of the latter's fiancée, Gwen. He learns that a creature has links to an ancient curse turning people into werewolves when the moon is full. To save the village and protect Gwen, he must slay the bloodthirsty beast, but he contends with a horrifying family legacy.