Unfriended: Dark Web
After finding a laptop, a young man goes online to play a game with five of his good friends. He shows them a mysterious folder that plays disturbing videos of people who appear to be in danger. They then receive an anonymous message that tells them they will all die if they disconnect or call the police. The planned night of fun quickly turns deadly as each user becomes the target of something sinister while the others watch helplessly in terror.