Art Attack: Snack
You don't need to be an expert to become a great artist. Here you will find brilliant ideas to create art at home. It's finally time to get to work and become a real "Art Attacker!"
Video Call Assistant
Antrax shows how to create a support for a tablet with junk from around the house.
Landscape Smoothie
Franco shares the recipe for a delicious (and nutritious!) piece of art using fruit and cereal.
Carol shows off a puppet with a brilliant mechanism that allows it to open and close its mouth.
Paint stains will no longer be a problem with Paty's clever apron made up of recycled materials.
Antrax shares a brilliant idea: a fantastic creature that shines with a black light.