Bad Sisters
The tight-knit Garvey sisters have always looked out for one another. But when the toxic brother-in-law they all wanted dead actually dies, it turns their lives upside down and tests their bond like nothing before.
John Paul is dead. The Garvey sisters think it’s all behind them—but the insurance men have questions.
As Thomas and Matt grasp at straws in the present, a sinister plot takes shape in the past.
Becka comes to regret trusting John Paul. In the present, she and Matt get a shock.
Bibi is gripped by a bold, dangerous idea for John Paul’s birthday. Matt learns a difficult truth.
The Garvey sisters regroup as their fears grow for Grace’s well-being. Thomas finally gets a lead.