A Christmas Mystery
A strip of Santa's jingle bells brings a century of peace and prosperity to a small town in Oregon, but they go missing just days before Christmas. A group of intrepid kids try to find the real thief, locate the bells and restore the Christmas magic after a friend's dad is falsely accused.