Anon
From the acclaimed writer/director of GATTACA, IN TIME and LORD OF WAR comes a slick and satisfying mind-trip of a sci-fi murder-mystery film starring CLIVE OWEN (Closer, Inside Man) and AMANDA SEYFRIED (Les Miserables, Mamma Mia!). Sal Frieland (Owen) is a detective in a world with no privacy, ignorance, or anonymity; where everyone's lives are transparent, traceable, and recorded by the authorities; where crime almost ceases to exist. But in trying to solve a series of unsolved murders, Frieland stumbles on a young woman known only as the Girl (Seyfried). She has no identity, no history and is invisible to the cops. Sal realizes this may not be the end of crime, but the beginning.