Assassins
Assassin Robert Rath (Sylvester Stallone) arrives at a funeral to kill a prominent mobster, only to witness rival hired gun Miguel Bain (Antonio Banderas) complete the job for him -- with grisly results. Horrified by the murder of innocent bystanders, Rath decides to take one last job and then return to civilian life. But finding his way out of the world of contract killing grows ever more dangerous as Rath falls for his target, Electra (Julianne Moore), and becomes a marked man himself.