Barbarian
Traveling to Detroit for a job interview, a young woman (Georgina Campbell) books a rental home. But when she arrives late at night, she discovers that the house is double-booked, and a strange man (Bill Skarsgård) is already staying there. Against her better judgment, she decides to spend the evening. Before long, mysterious sounds draw her to other parts of the house where terrifying discoveries prove there’s a lot more for her to fear than just an unexpected house guest. From 20th Century Studios and New Regency, Barbarian also stars Justin Long. Written and directed by Zach Cregger.