Cedar Rapids
Insurance agent Tim Lippe is sublimely naive. He has never stayed in a hotel, has never flown in a plane and has never even left his tiny Wisconsin hometown. Chosen to represent his company at a convention in Iowa, Tim meets three veteran attendees, who set him on course for a life-altering weekend of wild times and sweet temptation.