Confidence
In this glossy neo-noir caper, expert grifter Jake Vig (Edward Burns) inadvertently crosses volatile crime boss the King (Dustin Hoffman) and, to make it right, he must agree to con banker Morgan Price (Robert Forster). He assembles his team, including Lily (Rachel Weisz) and Gordo (Paul Giamatti), but things get complicated fast with the arrival of Special Agent Gunther Butan (Andy Garcia), who has been tracking Jake for years. As the con goes down, Jake can't say who's double-crossing whom.