Connors' War
After losing his eyesight during a failed mission, special agent Connors (Anthony "Treach" Criss) is recruited to locate a chemical weapon. Mercifully, an experimental serum has temporarily restored his eyesight so that he may complete the operation. But, when Connors has seemingly fulfilled his mission, he realizes that his superiors may be dangerous criminals who have manipulated him. Connors decides to team up with Amanda (Nia Peeples), a beautiful doctor, to put an end to the deception.