Damsels in Distress
At Seven Oaks College, three dynamic coeds -- group leader Violet (Greta Gerwig), principled Rose (Megalyn Echikunwoke) and sexy Heather (Carrie MacLemore) -- set out to change the boorish male atmosphere and rescue their fellow students from depression, grunge and low standards. They spot Lily (Analiegh Tipton) at a student orientation and welcome her into their group. However, when the gals become romantically entangled with a series of men, the fallout threatens their friendship and sanity.