Dataland
AI already plays a major role in the developed world; from transport logistics to healthcare and national security. But as this bold analysis from RTS makes clear, we're only just scratching the surface of AI's capabilities. From Ireland's 'smart cities' in Europe's Silicon Valley to China's dystopian Social Credit system, Dataland shows us the breadth of latent potential being unleashed by the world's top data scientists.