Déjà Vu
The team of top-secret program brings ATF agent Doug Carlin (Denzel Washington) into its midst to capture the terrorist (Jim Caviezel) responsible for a ferry bombing that left hundreds dead. Its amazing technology lets the team fold time four days backward and see the madman's movements as he plots to kill a woman who could give him away. Doug realizes that the technology could allow him to do what law-enforcement officers dream of -- go back in time to prevent the crime.