Derailed
Temptation and a difficult home life leave Charles (Clive Owen) open to an affair with Lucinda (Jennifer Aniston), whom he meets during his commute. Both are married with children, and it isn't long before they are together in a sleazy motel. However, a thug named LaRoche (Vincent Cassel) bursts into the room and attacks them, and they can't report it without their families discovering the affair. As if the violation wasn't enough, LaRoche then calls Charles to blackmail him.