Die Another Day
James Bond (Pierce Brosnan) is captured by North Korean agents and must serve a grueling prison sentence. He's finally released, and is convinced that someone in his own agency betrayed him. He escapes from custody and travels to Cuba, hot on the heels of Zao (Rick Yune), the agent who put Bond behind bars. Meanwhile, Bond begins romancing NSA agent Jinx (Halle Berry) as he uncovers a scheme concocted by Zao and British millionaire Graves (Toby Stephens), involving a highly destructive laser.