Dr. Dolittle 2
In Dr. Dolittle 2, the now-famous doc has more patients -- two-legged and four-legged -- than he can handle. But his animal friends want more than office visits. The outraged critters want to save their forest from unscrupulous human developers, and they're seeking Dolittle's help.