Easy Virtue
Jessica Biel, Colin Firth, Kristin Scott Thomas and Ben Barnes bring Noël Coward's witty comedy of manners magnificently to life in this "deliciously cheeky" (Ella Taylor, The Village Voice) adaptation from director Stephan Elliott (The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert). When British playboy John brings his new wife Larita - a race car-driving feminist from Detroit - home to meet the family at their country estate, pretty much everyone's expectations are disappointed. His snooty mother is offended by Larita's carefree American ways, while Larita does everything she can to get her mother-in-law to loosen up, which only annoys her even more. John's sisters have diametrically opposed feelings about their new sister-in-law, but his father is intrigued to have finally found another who sees through the family's façade - and takes great perverse pleasure in watching his wife meet her match.