Elektra
Assassin-for-hire Elektra works for a mysterious international organization known as the Hand, for which she kills her targets without question, and in a conspicuous red bustier, no less. When the Hand asks her to kill Mark Miller and his daughter, Abby, while they're on holiday, Elektra's conscience kicks in, and she decides to protect her targets rather than eliminate them. Of course, the Hand isn't so willing to let them off the hook.