Everybody's Fine
Robert DeNiro leads an acclaimed all-star cast, featuring Drew Barrymore, Kate Beckinsale and Sam Rockwell, in this heartwarming film that will move you to laughter and tears. When Frank Goode's (DeNiro) grown children cancel a family reunion, the recent widower sets off on a cross country journey to reconnect with each of them. Expecting to share in the joys of their happy, successful lives, his surprise visits reveal a picture that's far from perfect. A family seperated by physical and emotional distance finds a way to come together in a story that will touch your heart.