Extremities
Marjorie (Farrah Fawcett) manages to fight off a rapist and flee to safety. Because her attacker got away and Marjorie has no proof of the crime, police officers tell her there is little they can do. Because Marjorie's attacker also stole her purse, she fears that he will use its contents to track her down. When Joe (James Russo) does show up at Marjorie's house to finish what he started, he discovers that Marjorie is not the fragile victim he imagined.