Following Seas
Bob and Nancy Griffith made 20 ocean voyages over two decades, fulfilling a dream of freedom and adventure in their 53-foot sailboat. Nothing seemed impossible for this couple and their growing family as they travelled to some of the most remote places on earth, chronicling life at sea with their 16mm Bolex camera. As narrated by Nancy in this extraordinary film, their unconventional life’s voyage brought unexpected challenges and sacrifices.