Freaky Friday
Single mother Tess Coleman (Jamie Lee Curtis) and her teenage daughter Anna (Lindsay Lohan) couldn't be more different, and it is driving them both insane. After receiving cryptic fortunes at a Chinese restaurant, the two wake up the next day to discover that they have somehow switched bodies. Unable to switch back, they are forced to masquerade as one another until a solution can be found. In the process, they develop a new sense of respect and understanding for one another.