Get Him to the Greek
An ambitious executive at a record company, Aaron Green (Jonah Hill) gets what looks like an easy assignment: He must escort British rock legend Aldous Snow (Russell Brand) to L.A.'s Greek Theatre for the first stop on a lucrative comeback-concert tour. Snow, however, has different plans. Learning his true love is in California, the rocker vows to win her back before starting the tour, forcing Aaron to pull out all the stops to get Snow on stage in time.