Good Luck Chuck
Cursed since childhood, dentist Charlie Kagan cannot find the right woman. Even worse, he learns that each of his ex-girlfriends finds true love with the man she meets after her relationship with him ends. Hearing of Charlie's reputation as a good-luck charm, women from all over line up for a quick tryst. But when Charlie meets the woman of his dreams, he must find a way to break the curse or risk losing her to the next man she meets.