I Am Hardwell
For over two and half years, Hardwell has been followed by videographer Robin Piree, the man behind Hardwell's stunning aftermovies and Q&A concepts. During that time Piree had been extensively filming the 25-year-old DJ/producer's exponential growth from being an upcoming artist to becoming an international superstar. The documentary provides a captivating inside-look on Hardwell that is just as rare as the story behind the dance music phenomenon during a period when Hardwell's international success grew exponentially. The all-embracing motto of I AM HARDWELL 'If you can dream it, you can do it' translates a boy's dream of the 16-year old Hardwell someday becoming the number one DJ in the world. A profound interview that gives a personal insight on being an artist and the constant struggle that it brings about, including always wanting to overcome the personal goals which you set for yourself and always pushing to give the greatest performance of your life.