Insanitarium
Metcalfe will play a man who pretends to be crazy in order to save his sister (Sanchez) from being involuntarily hospitalized. Once inside the institute, the siblings discover that a doctor (Stormare) is using his patients like lab rats, forcing them to take a drug that turns them into flesh-eating psychopaths.