Me, Myself & Irene
Meet Charlie Baileygates, a 17-year veteran of the Rhode Island police force. Charlie is mild-mannered, hard-working, always helpful, and a devoted and loving father to three sons. Unfortunately, Charlie has Split Personality Disorder, and when he runs out of his medication ... Meet Hank Baileygates, Charlie's hyper-aggressive alter-ego. Hank's got a filthy mouth, drinks like a fish, breaks skulls and loves dirty, dirty sex.