Never Let Me Go
Friends Kathy (Carey Mulligan), Tommy (Andrew Garfield) and Ruth (Keira Knightley) grow up together at a seemingly idyllic boarding school in the English countryside. When they leave the school and the horrible truth of their true purpose is revealed to them, they must simultaneously confront deep-seated feelings of love, jealousy and betrayal that threaten to tear their friendship asunder.