Old Guy
Aging contract killer Danny Dolinski (Christoph Waltz) still believes he’s the best at what he does. Stuck at a dead end but vying for the love of spunky club manager Anata, Danny is thrilled when The Company pulls him back in the field, but only to train Gen Z newcomer Wihlborg, a prodigy assassin with an attitude. The mismatched pair is asked to eliminate a competing crime syndicate, but uncover their employer’s true motive: removing the old guard in a full takeover. The Company didn’t anticipate that Danny’s experience coupled with the kid’s brilliance would create such an unlikely bond between the two. With Anata’s crucial help, the duo turns it all back on The Company.