Omo Child
In Ethiopia's Omo valley, children are being killed horrifically under an ancient tradition known as 'mingi'. Teeth growing in a certain order can bring a child a death sentence. One young tribesman strives for change through education and adopting the cursed children. But challenging tribal superstition isn't easy and as he battles to save lives, things are not all that they seem. This clever film will stay with you long after you watch it.