Rem
Over four decades, 'starchitect' and master provocateur Rem Koolhaas has shaken up the field of architecture, and redefined the role of the architect in the world. Filmmaker Tomas Koolhaas spent 3 years following his father around the globe, playing witness to Rem's extraordinary creativity, as well as exploring his works through the eyes of those who actually inhabit them. REM is a rare and unique insight into the mind of a genius.