Rush to Judgment
Unconvinced by the Warren Commission's conclusion that Lee Harvey Oswald killed President Kennedy, lawyer Mark Lane begins his own investigation. In this documentary, Lane travels to Dallas to interview witnesses, friends of Oswald's and other people connected with the assassination. Archival footage of the immediate aftermath, an FBI recreation and visits to the scene of the crime are used to argue that the Warren Commission's report is fundamentally flawed.