The Arrival
Radio astronomer Zane Zaminsky (Charlie Sheen) believes he's picked up a cosmic noise that signals extraterrestrial intelligence. His desperate search for answers leads him to Mexico and a mysterious power plant, where is arrested for the murder of a scientist. Zane must escape with his proof of the world-shattering alien invasion in this intense sci-fi thriller.