The Billion Dollar Bust
The world’s most wanted money launderer has evaded capture for decades, while washing billions of dollars for drug cartels, biker gangs and even terrorist groups such as Al Qaeda. In 2014, an international police team came together with one aim: to catch him. A nerve-wracking trap was set by Australian and US undercover agents, and with exclusive access this thrilling doc takes you inside this extraordinary international covert operation.