Police Det. Nick Pulovski isn't so happy when he gets paired with young rookie David Ackerman. Ackerman should have cause for concern too: Most of Pulovski's partners have ended up in body bags. But they'll have to get along if they want to take down the car-theft ring whose leaders are responsible for the death of the veteran's last partner. Does it matter that Pulovski's been pulled off the case? Not a bit.