Wine Masters: Vinho Verde
Vinho Verde, literally "green wine" is both the DOC and the style of wine. Luís Cerdeira runs the Soalheiro winery on the Costa Verde, the green coast of northern Portugal, along with his mother and sister, who is a veterinarian and introduced organic farming to the estate.