Wreck-It Ralph
Arcade-game character Wreck-It Ralph is tired of always being the bad guy and losing to his good guy opponent, Fix-It Felix. Finally, after decades of seeing all the glory go to Felix, Ralph decides to take matters into his own hands. He sets off on a game-hopping trip to prove that he has what it takes to be a hero. However, while on his quest, Ralph accidentally unleashes a deadly enemy that threatens the entire arcade.