Arctic Friends: Shorts Collection 18
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 18 includes 4 amazing episodes: Swifty's secret, Arm wrestling match, ABDS under attack, Foxy Dancing. Swifty's secret: Swifty receives a package with a mysterious object which he desperately wants to hide. Out of curiosity, Jade attempts to uncover his secret. Arm wrestling match: Swifty wants to show Jade he’s strong, but nonetheless he cannot defeat her in arm wrestling. PB awkwardly attempts to train his friend to help him win at least once. Abds under attack: While working at the ABDS, Swifty and PB are hit with some pebbles by a mysterious attacker. What's going on? Foxy dancing: Jade feels like dancing. She tries to drag Swifty, but he’s so bad at it that he only manages to make trouble. Thanks to Anuk’s magic, Swifty becomes the best dancer in the Arctic, perhaps even too good...