Arctic Friends: Shorts Collection 31
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 31 includes 4 amazing episodes: The potion, TV addicted, Where Puffins dare, The worm. The potion: With his back hurting, PB can barely move. Swifty takes him to the wacky shaman Anuk to find a solution. TV addicted: Swifty becomes TV-addicted: completely bewitched by the screen he slowly begins to lose touch with reality... Where Puffins dare: During his delivery round, Swifty falls off a cliff. How is he going to get back up? The worm: Swifty is extremely hungry, but there is no food in the house. He finally finds a nice and juicy apple, but he finds out that a little worm lives in it!