Arctic Friends: Shorts Collection 9
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 9 includes 4 amazing episodes: Outside the box, Wrong Delivery, Night Raid, No good Deed. Outside the box: Swifty and PB find a package containing other packages. The two friends, along with the scientist Albert Goat, try to figure out how it works. Wrong delivery: Swifty delivers the wrong package to Goat Lee, but the goat has no intention to give it back. After a series of clever ruses and some kung fu moves, only one will win. Night raid: After the Puffins sneak into Jade's shop, an important piece of machinery disappears. The fox, along with Swifty and PB, breaks into Otto's lair to retrieve it. No good deed: Julia Goat goes to the ABDS to pick up a heavy package. PB, Swifty and Jade are worried about her and try to help her, but they end up making a mess.