Assassination Tango
John J. (Robert Duvall) is a seasoned hit man sent on a job to Argentina. When the general he's sent to kill delays his return to the country, John passes the time with Manuela (Luciana Pedraza), a beautiful dancer who becomes his teacher and guide into Argentina's sensual world of the tango. Spellbound by the rich and mysterious world Manuela has shown him, his idyll is shattered when the reality of why he's there comes crashing down around him.