Bad Boys II
The drug ecstasy is flowing into Miami, and the police want it stopped. Police Detective Marcus Burnett and his partner, Mike Lowrey, are just the men to do it. They track the drugs to a Cuban smuggler, Johnny Tapia, who is also involved in a bloody war with Russian and Haitian mobsters. If that isn't bad enough, there's tension between the two cops because Lowrey is romantically involved with Burnett's sister, Syd.