Bedazzled
Desperate to gain the affection of a beautiful co-worker, Elliot (Brendan Fraser) strikes a deal with the Devil (Elizabeth Hurley) -- a drop-dead gorgeous woman with a wicked sense of humor. In exchange for Elliot's soul, she will grant him 7 wishes. But with each wish, he gets more than he asked for.