Blade Runner: The Final Cut
Blade Runner returns in Ridley Scott's definitive Final Cut, including extended scenes and never-before-seen special effects. In a future of high-tech possibility soured by urban and social decay, Rick Deckard hunts for fugitive, murderous replicants - and is drawn to a mystery woman whose secrets may undermine his soul.