Borderline
Mads (Mads Reuther: The Commune), a successful marketing executive on a trip to London, has a chance encounter with Joan (Natalia Tena: Game of Thrones, Harry Potter). Mads returns to his life in Denmark. But for Joan it doesn’t end there.