Breakout Brothers 2
Ho Chun, a young entrepreneur, is sent to jail. By implementing his philosophy in the business world that money can solve any problems, Ho Chun offers Big Rolle, Kin Tin, Scar and Ho Ching a considerable amount of money for assisting him to breakout from jail. However, Big Roller and his gang reject the offer since they believe serving their sentences is the only right thing to do. It leaves Ho Chun with no choice but using other extreme methods to force Big Roller and his gang to commit.