Bridget Jones's Diary
At the start of the New Year, 32 year-old "singleton" Bridget decides it's time to take control of her life and start keeping a diary. Now, the most provocative, erotic and hysterical book on her bedside table is the one she's writing. With a taste for adventure, and an opinion on every subject - from her circle of "smug-married" friends, to men, exercise, food, sex, and everything in between - she's turning the page on a whole new life. Despite her efforts to get her act together, she finds herself caught between two men - a man who's too good to be true, Daniel Cleaver (Hugh Grant) and a man who's so wrong he could be right, Mark Darcy (Colin Firth). Meanwhile her new employers think she is nuts and her scatter-brained friends are absolutely no help what-so-ever.