Hide This Belly That I Dare Not See
Being an artist, a woman, an actress, and … pregnant. Is it good or bad news? A tricky question because the number of freelance workers is constantly growing these days. The answer to this question is at the heart of a precarious reality that is brought to light in this documentary film. The actresses and artists are a starting point to talk about women’s place and maternity in today’s world.