Kevin Hart Presents: Keith Robinson - Back of the Bus Funny
Kevin Hart presents comedy club legend Keith Robinson, who brings his in-your-face style to everything from the moment he stopped liking his own son to the real reason why Obama was elected. It's everything you might expect from the man who taught Kevin Hart how to be a comedian.